
APPLE
Ik ben een merrie en ik ben geboren in 2014. Ik heb misschien de kleuren van een koe maar dat ben ik niet! Ik ben een tinker. Dit is een speciaal ras waardoor ik ook hele mooie sokken heb aan het einde van mijn benen.

Ik ben een merrie en ik ben geboren in 2014. Ik heb misschien de kleuren van een koe maar dat ben ik niet! Ik ben een tinker. Dit is een speciaal ras waardoor ik ook hele mooie sokken heb aan het einde van mijn benen.

Ik ben een ruin geboren in 1995. Ik ben hier het langste en ik ben de oudste, daardoor maak ik wat minder ritjes. Soms doe ik nog wel mee, dit vind ik leuk en houdt mij ook fit!

Ik ben een ruin en ik ben geboren in 2010. Ik heb een hele mooie kleur die de andere pony’s niet hebben. Ik ben een quarter horse. Ik ben western opgeleid, hierdoor vind ik het fijn als je de teugels niet te strak hebt en zachtjes been geeft.


©2026 Het Land van Bartje | Online realisatie: 050 Marketing
©2026 Het Land van Bartje
Online realisatie: 050 Marketing